De vereniging

“NEPTUNUS-SCHIEBROEK IS EEN DYNAMISCHE, GEZELLIGE EN AMBITIEUZE VOLKSCLUB”
Ons motto: "met elkaar, voor elkaar"

Neptunus-Schiebroek heeft een lange geschiedenis na verschillende fusies (zie onze historie) met als officiële oprichtingsdatum 1 juni 1900. Wij streven ernaar een zo breed mogelijk voetbalaanbod te bieden voor zowel jongens als meisjes en zowel oud als jong.

Neptunus-Schiebroek heeft in het seizoen 2023-2024 36 teams die in de KNVB-competitie uitkomen: 26 jeugdteams en 10 seniorenploegen.

Bij de senioren heeft Neptunus-Schiebroek ook een team in de G-competitie en een ploeg die in de veteranencompetitie uitkomt. De eerste drie teams van de seniorenafdeling zijn de zogenaamde prestatie 'selectie' teams en spelen in zowel de A- als B-categorie. Het eerste elftal komt uit in de 2de klasse D en het 2de en 3de elftal komen allebei uit in de reserve 2de klasse.

De jeugdteams O11 en O16 komen uit in de A-categorie en spelen in de hoofdklasse. De overige jeugdteams spelen in de B-categorie. Het streven is dat de beste teams uit de categorieën O11, O13, O15, O17 en O19 minimaal 1ste klasse spelen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!